Veelgestelde vragen

Hieronder volgen een paar van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen of wilt u graag aanvullende informatie, neemt u dan contact op per telefoon of e-mail.

Wat kost een woningontruiming?
De prijs is van een aantal factoren afhankelijk. Op de pagina Tarieven vindt u een overzicht van die factoren, alsook een voorbeeld van een prijsopgave. Wij maken graag een vrijblijvende afspraak met u om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik een korting op de prijs krijgen i.v.m. de waarde van de resterende inboedel?
Wij nemen geen inboedel van u over en kunnen u daarom geen korting op de factuur geven op basis van resterende inboedel. Wel brengen wij u graag in contact met een betrouwbare derde partij. Klik hier voor meer informatie.

Hoeveel bedraagt de aanbetaling?
Wij vragen geen aanbetaling.

Wat gebeurt er met de resterende huisraad?
Wij streven naar een optimaal hergebruik van overgebleven goederen. Door onze ruime contacten binnen de hulpverlening kunnen wij veel van uw spullen direct ten goede laten komen aan hulpbehoevenden. Resterende huisraad wordt altijd op een discrete manier afgevoerd.

Nemen jullie ook (ernstig) vervuilde/verwaarloosde woningen in behandeling?
Absoluut. In een enkel geval is de inschakeling van een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf gewenst. Wij maken graag een afspraak met u, zodat wij de situatie voor u in kunnen schatten.

Verhuizen jullie ook?
Wij verrichten kleinschalige verhuizingen, bijvoorbeeld de verhuizing van de inboedel naar een zorgcentrum.